Πρόσφατα ξέσπασε σάλος με το σκάνδαλο 87 εκατομμυρίων χρηστών των οποίων τα δεδομένα στο facebook διέρρευσαν στην Cambridge analytica.

 

Χθες (10/4/2018) ο ιδρυτής του Facebook κατέθεσε στο Κογκρέσο των ΗΠΑ για την υπόθεση αυτή. Οι χρήστες που επλήγησαν ήδη ενημερώνονται αλλά μπορείτε να κάνετε έναν έλεγχο μόνοι σας και να διαπιστώσετε αν οι προσωπικές σας πληροφορίες έχουν μοιραστεί πατώντας το παρακάτω link.

Μια νέα έρευνα δείχνει ότι οι χρήστες του Διαδικτύου αφήνουν πίσω τους πλέον τον κωδικό “123456” αλλά συνεχίζουν να χρησιμοποιούν εύκολες λέξεις σαν κωδικούς πρόσβασης.

Η CBT Nuggets ανέλυσε δεδομένα από 50.000 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κωδικών πρόσβασης που διέρρευσαν και ανακάλυψε ότι οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες λέξεις σαν κωδικοί πρόσβασης είναι οι: “love,” “star,” “rock,” “miss,” “hell,” “Mike,” “John,” “girl,” και “angel.”

“Οι άνδρες ήταν ελαφρώς πιο επιρρεπείς στο hacking, με βάση τις πληροφορίες μας. Και έχει ενδιαφέρον, ότι άτομα ηλικίας από 25 έως 34 ετών ήταν τέσσερις φορές πιο πιθανό να γίνουν hacked από οποιαδήποτε άλλη ηλικία. “

Μια χρήσιμη πληροφορία για όποιον τον ενοχλούν οι κλήσεις για σκοπούς εμπορικής προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών *(τηλεφωνικό SPAM)...

Σε προηγούμενο άρθρο είχα ασχοληθεί με τις ομάδες, λογαριασμούς και τις σελίδες στο Facebook. Σε τι διαφέρουν, τι πρέπει να δημιουργήσει και να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση (μπορείτε να το βρείτε πατώντας εδώ ).

Όλοι έχουμε για φίλους επιχειρήσεις ή γίναμε μέλη σε μια ομάδα στο Facebook που δημιουργήθηκε από κάποια επιχείρηση.

Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο. Και αν ενημερώνω φίλους και διαχειριστές για το ποιο είναι το σωστό αλλά και ιδανικό, κατά 100% η απάντηση είναι η ίδια…. «γιατί;»

Σε αυτό το άρθρο θα επισημάνω τις διαφορές, ώστε στο τέλος να σας έχει δοθεί μια σαφής απάντηση.